People who like my blog

Friday, December 11, 2009

~Getting addicted to music~ *沉溺于音乐的世界里*

Thanks to my friend - Xi Zhe
For introducing me a nice program..

I think i m very stupid n outdated..
Coz this program is so famous nowadays while i still don't know about it.. ==

Due to this 酷我音乐盒
I sacrifice my game
Spend my time listening to music
Listen the music until very shocked
xD
________________________________________________________________

那天
我的朋友希哲
向我介绍了 酷我音乐盒
里面真的有很多功能
适合我们这种宅男听歌

不过我觉得我真的很笨又过时
因为 酷我音乐盒毕竟在网络世界里生存了一段时间
但我却懵然不知
哈哈

酷我音乐盒改变了我的生活
我将平时打电玩的时间
都花在听歌上了
听歌听到神经病了
哈哈

No comments:

Post a Comment